15/2/11

NOSTÀLGIC.2 //// NOSTALGICO.2



Les samarretes, aquí varem tenir una evolució llampec, m'explicaré, nosaltres fèiem les samarretes amb paper quadricula standar, cada samarreta era feta de 3*3 cuadrets, deixant quadrat del centre de la primera fila en blanc així simulàvem unes samarretes tipus les de basket,be el Norav Hansprik i algun altre il·luminat les feien de 2*2 i arlequinades tipus SABADELL.
 Érem tan “sapastres” que les enganxàvem amb pegament, més tard varem veure que podíem fer-les amb paper adhesiu cosa que ja era una pas endavant, ara be l'evolució important va arribar al veure'n amb forma circular a Barcelona i a Reus tothom les hi tenia. Això va ser com topar de cara amb el futur,je,je,je...
Des de les hores, hem après a fer-ne de circulars, primer intentat fer una plantilla per tal d'aprofitar els “gomets” circulars amb adhesiu a una cara. Era complicat ja que tan sols varies un xic l'entrada del paper ja no encaixaven be. Més tard, no gaire més, com que l'Ajax, Porto, BCN Galàctics i Liverpool ja jugaven a Barcelona varem saber com poder-les fer sense tan risc de cagar-la, però no pas amb menys dedicació.
El secret està amb calcular el diàmetre que es vol i buscar un trepant igual, aleshores entretenir-te a anar centrant i tallant a base de donar cops amb el martell.

 Ah¡ s'ha m'olvidava dir-vos que un cop imprès i abans de passar a tallar, hem de plastificar (si es vol,) per tal de proteguirles millor i també queda amb un acabat millor.

Las Camisetas, aquí evolucionamos como un rayo, voy a explicarme, nosotros hacíamos la camisetas con papel cuadriculado estándar, cada camiseta era hecha de 3*3 cuadritos, dejando en blanco el cuadrado del centre de la primera fila, y así parecían camisetas tipo las de basket, bueno el Norav Hansprik y algún iluminado más las hacían de 2*2 y arlequinadas tipo las del Sabadell.
Éramos tan poco tecnológicos que las pegábamos con pegamento, más tarde vimos que podíamos hacerlas con papel adhesivo cosa que ya era un paso a delante, ahora bien la evolución importante llego al verlas de forma circular en Barcelona y Reus todo el mundo las tenia. Esto fue como darnos con el futuro en los morros,je,je,je…Desde entonces hemos aprendido a hacerlas circulares, primero intentando hacer una plantilla con el fin de aprovechar las pegatinas circulares con adhesivo por una cara. Era complicado ya que solo con variar un poco la entrada de papel no encajaban bien. Más tarde, no mucho más como el Ajax, Porto, BCN Galáctica y el Liverpool ya jugaban en Barcelona supimos como poderlas hacer sin tanto riesgo de cagarla, pero sin menos dedicación.
El secreto esta en calcular el diámetro que quieres y buscar  “trepan” no se como se llama en castellano es lo utilizado para perforar cuero, los hay tipo tijeras, y otros que son estos alos que quiero referirme que funcionan a base de ser golpeados con un martillo.)

 Ah. Se me olvidaba deciros que una vez impresas y antes de cortarlas, debemos plastificarlas ( si se quiere) con el fin de protegerlas y dar un acabado mejor.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada